Portale społecznościowe to witryny odwiedzane codziennie przez miliony osób. To również potężne narzędzie marketingowe, dzięki któremu możemy budować zaangażowanie klienta jak również wykorzystać relacje towarzyskie do budowania marki.

Materiały marketingowe konstruuje się w taki sposób, aby zachęcić fanów/klientów do dzielenia się nimi ze swoimi znajomymi, co zwiększa zasięg marki. Portale społecznościowe to miejsce bezpośredniej komunikacji z klientami, a więc w szybki sposób możemy informować ich o nowościach w naszej ofercie czy też konkursach lub promocjach.

Obecnie najpopularniejszym w Polsce portalem społecznościowym jest Facebook. Jednak social media to nie tylko prowadzenie fanpage'a czy działań reklamowych na Facebooku, mających na celu promocję marki, to również prowadzenie blogów czy mikroblogów w popularnych serwisach blogowych czy kanału na youtube. W zależności od profilu firmy, możemy zaproponować dobór optymalnych serwisów, które w przypadku Twojej działalności mogą generować Ci dochód.

 

Zalety posiadania profilu firmowego na portalu społecznościowym

  • Możliwość bezpośredniej komunikacji z klientami
  • Szybka reakcja na zapytania klientów
  • Możliwość szybkiego informowania klientów o nowościach czy promocjach
  • Możliwość organizacji konkursów, co wpływa na zaangażowanie jak i identyfikację klientów z daną marką.
  • oficjalna odpowiedź firmy na pytania dotyczące produktu czy usługi.