Strona internetowa to Twoja wizytówka. Na wywarcie odpowiedniego wrażenia na kliencie masz ok. 30 sek. Mało? Niekoniecznie. Staraj się, aby w tym czasie klient znalazł interesujące go informacje o Twojej usłudze lub produkcie. Po tym czasie klient zwykle opuszcza stronę i przechodzi do witryny konkurencji.

Podpowiemy Ci, jak ulepszyć taką stronę, aby klient szybko dotarł do interesujących go informacji a wyszukiwarki w łatwy sposób zindeksowały Twoją stronę. Czy wiedziałeś, że już nawet drobna zamiana w metadanych czy tytule strony może pomóc w indeksacji Twojej witryny i odbić się na Twojej pozycji w wynikach wyszukiwania?

Usługa audytu, którą oferujemy ma m.in. na celu analizę witryny internetowej pod kątem użytkowania jej przez przeciętnego użytkownika. Dzięki audytowi będzie możliwość usprawnienia nawigacji na stronie, poprawienie jej przejrzystości, zachęcić Klientów do wykonania konkretnej akcji

 

Analiza użyteczności

Badanie czasu ładowania się strony, analiza skuteczności nawigacji na stronie, sprawdzenie zgodności strony z wiodącymi na polskim rynku przeglądarkami internetowymi, zbadanie łatwości wyszukiwania informacji w obrębie witryny i co za tym idzie czytelności strony, analiza odnośników zawartych na stronie.

 

Analiza witryny pod kątem SEO (pozycjonowania)

Badanie poprawności doboru słów kluczowych, propozycje nowych słów kluczowych generujących dużo odwiedzin, badanie pozycji poszczególnych słów kluczowych, sprawdzenie konkurencji na frazy kluczowe w wyszukiwarce Google, analiza optymalizacji strony pod kątem wyszukiwarek (kod, treść, stopień nasycenia informacji na stronie słowami kluczowymi), analizowanie widoczności strony przez roboty wyszukujące, analiza treści serwisu, analiza PageRank, analiza adresów podstron, sprawdzenie i dobór odpowiednich meta danych, analiza linków wewnętrznych i zewnętrznych.

 

Analiza techniczna

Dokładna analiza kodu strony pod kątem zgodności ze standardami, wydajności i utrzymywalności.

 

Analiza projektu graficznego

Analiza poprawności doboru typu i wielkości czcionki, badanie doboru kolorystyki szaty graficznej i czcionek, analiza rozkładu informacji na stronie głównej, analiza doboru grafik oraz zestawienia palety kolorów itp.

 

Dla kogo audyt strony?

  • Dla posiadaczy stron, które nie generują zysku/zamówień
  • Dla tych, którzy chcą poznać kondycje swojej strony
  • Dla tych, którzy chcą zobaczyć jak strona wypada na tle konkurencji
  • Dla tych, którzy właśnie zamówili swoją stronę i chcą sprawdzić, czy jest ona odpowiednio wykonana
  • Dla tych, którzy chcą niewielkimi zmianami wpłynąć na poprawę użyteczności jak i pozycji strony

Co dalej?

Po przeprowadzonym audycie, otrzymasz podsumowanie wraz z uwagami do strony, wskazaniem słabych elementów oraz zaleceniami i sposobem ich eliminacji. Na Twoje życzenie możemy podjąć się optymalizacji takiej witryny.

Usługa ta jest często łączona przez naszych klientów z optymalizacją strony(poprawa składni języka HTML jak i opisów - copywriting, aby strona była bardziej przyjazna dla wyszukiwarek) i pozycjonowaniem.

Cena za audyt uzależniona jest od ilości podstron i skomplikowania serwisu i jest każdorazowo wyceniana indywidualnie